Pracovní náplň:

  • zadávání a tvorba daňových dokladů (příjmové faktury, vydané faktury, opravné daňové doklady, zálohové doklady, proforma faktury)
  • zpracování pokladních dokladů – měsíční vyúčtování pohonných hmot firemních aut
  • Příprava podkladů pro mzdy, příprava podkladů na DPH, zajištění doručení podkladů na DPH, evidence dovolených
  • příprava a tvorba platebních plánů pro fakturaci
  • tvorba platebních příkazů, kontrola přijatých plateb, urgence neuhrazených faktur zákazníkům
  • controlling (tvorba reportů -měsíční, reporty pro výkonného ředitele), kontrola timesheetů
  • administrativní podpora výkonného ředitele (podklady na jednání)
  • účast na pravidelných poradách (stand-up, pravidelné meetingy s vedením společnosti)
  • komunikace s externí účetní
  • hlídání termínu a rozpočtu nasmlouvaných projektů
  • kontrola rentability projektu
  • testování, kontrola a předávání projektu
  • zavádění a kontrola firemních procesů

Co očekáváme:

  • minimálně středoškolské vzdělání
  • základní orientace ve finančních výkazech a DPH
  • uživatelská znalost PC a MS Office
  • alespoň základní znalost AJ
  • schopnost učit se novým věcem

Co nabízíme:

  • rozvoj Vašich znalostí
  • příjemný kolektiv a prostředí
  • sdílená firemní 3D tiskárna pro soukromé používání
  • sdílené parkovací stání
  • Multisport karta
  • výuka angličtiny
  • stravenky
  • smlouva na dobu neurčitou
  • 5 týdnů dovolené po prvním roce
  • pracovní nástroje (notebook, telefon, atd.)

V případě zájmu nám, prosím, zašlete Váš životopis na adresu asistentka@idc.cz.