Pracujete rádi s čísly, excelem a financemi? Nebojíte se pracovat samostatně a rozumíte si s běžnými on-line technologiemi?
Pak hledáme právě Vás!
Náplň práce:
- Zadávání a tvorba daňových dokladů
- Zpracování pokladních dokladů
- Měsíční vyúčtování pohonných hmot
- Příprava podkladů pro mzdy, příprava podkladů pro DPH, komunikace s externí účetní společností, zajištění doručení podkladů na DPH, evidence dovolených
- Příprava a tvorba platebních plánů pro fakturaci
- Tvorba reportů pro finančního ředitele i zákazníky, kontrola timesheetů zaměstnanců společnosti
- Administrativní podpora finančního ředitele (podklady pro jednání)
- Zajištění chodu kanceláře (objednání kancelářských potřeb, občerstvení, obsluha návštěv, archivace smluv či jiných firemních dokumentů, výzdoba kanceláří)
- Podpora marketingu (firemní prezentace, aktualizace webových stránek, spravování firemního účtu Linkedin)
Co nabízíme:
- Zajímavé finanční ohodnocení
- Rozvoj Vašich znalostí
- Příjemný kolektiv a prostředí
- Sdílenou 3D tiskárnu
- Multisport kartu
- Výuku angličtiny
- Plně hrazené stravenky
V případě zájmu nám, prosím, zašlete Váš životopis na adresu asistentka@idc.cz.