Pracujete rádi s čísly, excelem a financemi? Nebojíte se pracovat samostatně a rozumíte si s běžnými on-line technologiemi?
Pak hledáme právě Vás!

Náplň práce:

  • Zadávání a tvorba daňových dokladů
  • Zpracování pokladních dokladů
  • Měsíční vyúčtování pohonných hmot
  • Příprava podkladů pro mzdy, příprava podkladů pro DPH, komunikace s externí účetní společností, zajištění doručení podkladů na DPH, evidence dovolených
  • Příprava a tvorba platebních plánů pro fakturaci
  • Zpracování cenových nabídek
  • Tvorba reportů pro finančního ředitele i zákazníky, kontrola timesheetů zaměstnanců společnosti
  • Provozní spolupráce s dodavateli
  • Administrativní podpora finančního ředitele (podklady pro jednání)
  • Zajištění chodu kanceláře (objednání kancelářských potřeb, občerstvení, obsluha návštěv, archivace smluv či jiných firemních dokumentů, výzdoba kanceláří)
  • Podpora marketingu (firemní prezentace, aktualizace webových stránek, spravování firemního účtu Linkedin)

Co očekáváme:

  • Minimálně středoškolské vzdělání
  • Základní orientace ve finančních výkazech a DPH
  • Uživatelská znalost PC a MS Office
  • Alespoň základní znalost AJ
  • Schopnost učit se novým věcem

Co nabízíme:

  • Zajímavé finanční ohodnocení
  • Rozvoj Vašich znalostí
  • Sdílené parkovací stání
  • Příjemný kolektiv a prostředí
  • Sdílenou 3D tiskárnu
  • Multisport kartu
  • Výuku angličtiny
  • Stravenkový paušál

V případě zájmu nám, prosím, zašlete Váš životopis na adresu asistentka@idc.cz.