IDC-softwarehouse, s.r.o.
  • Úvod
  • O nás
    • O společnosti
    • Náš tým
    • Nabídka zaměstnání
    • Novinky
    • Blog
  • Služby
    • Správa IT
    • Datové centrum
    • Vývoj software
  • Reference
  • Pro zákazníky
  • Kontakty
  • Menu

Případová studie – EUC Lékárna

Pro zdravotnický holding EUC, který poskytuje komplexní služby pacientům po celé ČR, jsme naimplementovali a dále rozvíjíme lékárenský e-shop euclekarna.cz.

Integrace e-shopové platformy

  • Shopware e-shop platform – e-shop euclekarna.cz
  • Mediox bridge – propojení s lékárenským systémem Mediox (skladovost a ceny) a dalšími externími službami (SÚKL, PharmData, DWH, Laboratoře)
  • Balíkobot – agregátor distribučních služeb
  • ThePay – platební brána
  • Benefity.cz – benefitní platební brána
  • Profi SMS – služba pro posílání SMS notifikací
  • Mergado – agregátor srovnávačů zboží
  • Samba.ai – personalizační a maretingový nástroj
  • PharmData – poskytovatel informací o zdravotních přípravcích
  • SÚKL – Státní ústav pro kontrolu léčiv
  • Mediox – lékárenský systém
  • SSO – centrální autentizační identita
  • DWH (data warehouse) – úložiště pro datovou analytiku EUC
  • Labs – laboratoře

Případy užití

Od dodavatele až k zákazníkovi

  • Seznam zboží

    Bridge získá ze systému Mediox základní seznam zboží.

  • Ceny

    Bridge získá ze systému Mediox základní ceny zboží.

  • Akce a slevy

    Bridge aplikuje slevové akce a další cenové úpravy.

  • Informace o zboží

    Ze služby PharmData získá bridge popis a obrázky zboží.

  • Příbalové informace

    Od Státního ústavu pro kontrolu léčiv získá bridge příbalové informce ke zdravotním prostředkům.

  • Aktualizace zboží

    Bridge aktualizuje veškeré informace o zboží v e-shopu.

Základem každého e-shopu je zboží a spolehlivé informace o něm. Mediox bridge zajišťuje aktualizaci skladovosti a cen, doplňuje informace o produktech a nastavuje speciální akce. Data kombinuje z několika různých zdrojů.

Nejen zdravotnické prostředky

  • Výběr zboží

    Zákazník si vybere některý z balíčků laboratorních vyšetření.

  • Objednávka

    Zákazník vloží zboží do košíku a provede objednávku.

  • Platba

    Zákazník zaplatí objednávku některým z mnoha nabízených způsobů on-line plateb.

  • Vystavení voucheru

    Po zaplacení vygeneruje e-shop pro zákazníka elektronický voucher s unikátním identifikátorem.

  • Čerpání služby

    Zákazník navštíví odběrné místo laboratoří EUC a použije zakoupený voucher.

E-shop euclekarna.cz nekončí jen u prodeje zdravotnických přípravků, ale nabízí další služby holdingu EUC. Zákazník si tak může objednat například balíček laboratorních vyšetření a po úspěšném zaplacení obdrží elektronický voucher, se kterým stačí přijít na některé z odběrných míst laboratoří EUC.

Kromě integrace informačních systémů zajišťujeme uživatelskou podporu a správu IT infrastruktury a koncových stanic v pražských poliklinikách EUC:

  • uživatelské stanice, sítě a servery
  • tiskárny a další periferie
  • uživatelská podpora zdravotnickému personálu
  • správa ambulantního a lékárenského systému

O nás

  • O společnosti
  • Náš tým
  • Nabídka zaměstnání
  • Novinky
  • Blog

Služby

  • Správa IT
  • Datové centrum
  • Vývoj software

Reference

  • Naši zákazníci
  • Případové studie

Pro zákazníky

  • Helpdesk
  • Webmail
  • Teamviewer
  • Dostupnost serverů
+420 234 122 410info@idc.cz
© Všechna práva vyhrazena, IDC-softwarehouse, s.r.o.
  • Linkedin
© Všechna práva vyhrazena, IDC-softwarehouse, s.r.o.
  • Linkedin
Nahoru