IDC-softwarehouse, s.r.o.
  • Úvod
  • O nás
    • O společnosti
    • Náš tým
    • Nabídka zaměstnání
    • Novinky
    • Blog
  • Služby
    • Správa IT
    • Datové centrum
    • Vývoj software
  • Reference
  • Pro zákazníky
  • Kontakty
  • Menu

Případová studie – Program Health Plus

Pro soukromou zdravotní kliniku Program Health Plus, která poskytuje nadstandardní lékařskou péči tisícům klientů, vyvíjíme informační systém zajišťující agendu komplexní péče o pacienty a integrujeme další používané softwarové nástroje a služby pro zdravotnictví.

Informační systém pro zdravotnické zařízení

  • EIS – ekonomický informační systém
  • EIS Pacient – nadstavba pro kompletní správu klientů
  • Medicus Komfort – ambulantní informační systém pro lékaře a zdravotní sestry
  • Webový klientský portál – rozhraní pro klienty zajišťující on-line přístup k jejich zdravotní dokumentaci
  • Webový lékařský portál – rozhraní pro externí lékaře s možností nahrávat zdravotní dokumentaci
  • Mobilní aplikace – klientská aplikace do telefonu pro přístup ke zdravotním záznamům
  • APS – bezpečnostní přístupová systém
  • SSO – centrální autentizační identita
  • NIS – externí nemocniční informační systém

Případy užití

Z magnetické rezonance až do mobilu

  • Vyšetření v externím zařízení

    Klient podstoupí vyšetření magnetickou rezonancí v Nemocnici Na Homolce.

  • Import vyšetření

    DICOM service provede import vyšetření z NNH a pomocí Queue manageru přenese do lékařského systému Medicus.

  • Příprava lékařské zprávy

    Lékař vybere z importovaného vyšetření vhodné snímky a připraví lékařskou zprávu.

  • Přenos zprávy do klientské zóny

    Medicus bridge přenese pomocí Queue manageru vytvořenou zprávu do klientské zóny.

  • Notifikace klienta o nové zprávě

    Klient obdrží push notifikaci o nové lékařské zprávě, kterou má k dispozici v klientské zóně.

  • Zobrazení lékařské zprávy

    Klient si přes mobilní aplikaci nebo webovou klientskou zónu zobrazí lékařskou zprávu.

Již od samého začátku se snaží Program Health Plus využít možnosti informačních technologií, internetu a maximálně svými klientům zpřístupnit evidovanou zdravotnickou dokumentaci.

Připravili jsme pro ně klientskou zónu, kde mají klienti k dispozici kromě lékařských zpráv také předepsanou medikaci či kalendář termínů vyšetření.

Preventivní program otevírá i dveře

  • Založení klienta

    Recepční založí nového klienta. EIS Pacient pomocí Queue managera rozdistribuuje informace o novém klientovi do všech propojených systémů.

  • Přidělení preventivního programu

    Recepční dle požadavků klienta nastaví v EIS Pacient jeden z preventivních programů.

  • Přidělení přístupové karty

    Recepční vystaví klientovi přístupovou kartu a uloží ji do systému EIS Pacient.

  • Nastavení oprávnění

    Na základě nastaveného preventivního programu přidělí EIS Pacient klientovi odpovídající oprávnění.

  • Přenos a uložení oprávnění

    Queue manager přenese přístupová oprávnění do přístupového systému APS.

Program Health Plus se snaží svým klientům zajistit maximální komfort. Jedním z prvků je přístupový systém s individuálními přístupovými právy do jednotlivých částí kliniky.

Na základě objednaného preventivního programu a navštěvovaných ordinací systém klientovi přiděluje přístupová oprávnění. Pomocí přístupové karty tak klient může získat přístup do budovy, na parkoviště, do vyhrazeného výtahu apod. Systém zároveň automatický odebírá či mění přístup klientům, kteří ukončili smlouvu.

Kromě integrace informačních systémů zajišťujeme i kompletní dodávku informačních a komunikačních technologií v prostorách kliniky, tj.:

  • servery
  • PC stanice, tiskárny
  • internetová konektivita
  • strukturovaná kabeláž a pokrytí Wi-Fi
  • telefonní ústředna a telefony
  • EZS (elektronický zabezpečovací systém)
  • VAIS (vstupní a identifikační systém)
  • kamerový systém
  • audiovizuální technika

O nás

  • O společnosti
  • Náš tým
  • Nabídka zaměstnání
  • Novinky
  • Blog

Služby

  • Správa IT
  • Datové centrum
  • Vývoj software

Reference

  • Naši zákazníci
  • Případové studie

Pro zákazníky

  • Helpdesk
  • Webmail
  • Teamviewer
  • Dostupnost serverů
+420 234 122 410info@idc.cz
© Všechna práva vyhrazena, IDC-softwarehouse, s.r.o.
  • Linkedin
© Všechna práva vyhrazena, IDC-softwarehouse, s.r.o.
  • Linkedin
Nahoru